Internacionalni standard ISO14001 za zaštitu životne sredine obuhvata širom sveta priznate i formulisane zahteve o odnosu prema životnoj sredini.
Glavno težište je u permanentnom procesu poboljšavanja kao sredstvu za dostizanje definsanog cilja preduzeća u odnosu preduzeća prema životnoj sredini.
Naš rad prouzrokuje potrošnju energije i resursa i opterećuje u ma koliko maloj meri vodu, tlo i vazduh oko nas. Da bi se ovi uticaji održavali na minimalnom nivou zacrtali smo sledeće linije našeg dnevnog delovanja.
Svaki pretpostavljeni prenosi svojim aktivnim primerom i delovanjem smernice o očuvanju okoline a preko osvešćivanja i motivisanja saradnika kojima je pretpostavljen.
To znači za nas da resurse korisitmo što je štedljivije moguće i nastojimo izbegavati nagomilavanje otpada, emisije gasova i buke kad god je to moguće. Našim novim proizvodima dajemo doprinos izbegavanju korištenja neobnovljivih izvora energije i time redukujemo opterećenje okoline sa CO2.
Otvorenim informacijama o svim temama iz očuvanja okoline izgrađujemo poverenje prema saradnicima, strankama, javnim telima i medijima.
Držimo se zakonskih propisa kao naših internih minimalnih standarda. Gde god je to moguće nastojimo da ostvarimo više od zakonom traženog.
U okviru naših proizvodnih mogućnosti težimo stalnom poboljšavanju, kako u očuvanju okoline tako i u svim ostalim područjima delovanja, u težnji smanjenja našeg uticaja na opterećenje okoline.
Određujemo i ocenjuemo trenutni i budući uticaj svakog našeg delovanja ili poduhvata i to u uticaju na vodu, tlo i vazduh.
Kako bi se u slučaju nezgode smanjio mogući štetni uticaj na okolinu razradili smo mere kojima osiguravamo brze i odgovarajuće reakcije svih uključenih i odgovarajućih osoba.
Zadatak koji smo dobijanjem ovog certifikata preuzeli je pridržavanje dokumentovanih procesa i njihovo permanentno razvijanje.
Postoji osam područja kvaliteta o kojima se brinemo:
Orijentacija prema strankama
Odgovornost za vođenje
Uključenje dodeljenih osoba
Procesom orijentisano delovanje
Sistemski orjentisano delovanje upravljanja
Permanento poboljšavanje
Delovanje orijentisano na rešavanje predmeta
Razvoj odnosa s dobavljačima na obostranu korist